Spusteni stroje sitovkou

Milan Lysa Milan.Lysa@progeo.cz
Čtvrtek Duben 13 16:47:15 CEST 2006

Pokud to nechcete programovat, pak zkuste z Vašeho PC programem Poweroff poslat Wake on Lan na cílový počítač (pokud je to windows).
Na adrese http://users.pandora.be/jbosman/poweroff/poweroff.htm
je v odstavci 3.2.8 popsané o co jde a obsah toho packetu.

Jesli máte na počítači odkud se připojujete unix, pak hledejte aplikaci wol.

Milan Lysa

P.S. Povolte to v BIOSu na cílovém počítači.