[OT] WXP (obecne OS) na USB-HDD

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Duben 13 16:13:12 CEST 2006

1) Zkusenosti nemam.

2) Myslim, ze budete potrebovat nejakou podporu z BIOSu - minimalne
aby umel bootovat z USB. Dal budete potrebovat nejake ovladace,
podrobnosti Vam nereknu, ale bude to zrejme podobne jako s instalaci
na disk pripojeny na RAID radic. Tam jsem Wokna nainstaloval - jen
behem instalace hned na nektery z prvnich obrazovek musite zmacknout
F6  (myslim) a vlozit disketu s ovladaci pro ten RAID.

3) USB 2.0 je dostatecne rychle - 480Mbit/s je srovnatelne (ne-li
rychlejsi) s rychlosti IDE/ATA disku. USB 1.1 ma 12Mbit, to bude
naopak pomalejsi nez bezny dnesni harddisk. Snad si ty cisla dobre
pamatuju.

P.K.

p.s.: Zvyknete si podobna temata oznacovat jako [OT], na tohle fakt
neni konference HWnews urcena.