Usporky (Was: Osram nebo Philips)

Prichy prichy@volny.cz
Čtvrtek Duben 13 11:01:29 CEST 2006

Tak pouzivejte smejdu...neni to tak poburujici :-)

Jinak co se tyce moji diplomove praci na vecerni  (hihi,
proc tomu dali takove jmeno netusim) ale meril jsem
usporky ruznych vyrobcu z mnoha aspektu. Udavany prikon,
skutecny, cvitivost a supjektivni pohled jako unava oci,
"prijemnost" svetla ci rozveceni...ci rychlost nazhavneni.
Co se tyce ucinnosti a navratnosti, jako ucinnejsi cca o 20%
byly Philipsy, ale navratnost byla lepsi u Osram...typy Noname
neobstali vubec....ale uz je to nejakej rok, tak vse muze byt uplne jinak.
To cele jen pro zajimavost....skoda, ze uz nemam grafy skutecnych
namerenych a katalogovych hodnot....zverejnil bych.

Prichy