Zkusenosti s odesilanim SMS

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Duben 13 10:47:05 CEST 2006

Ted me napada, ze bych to mel torchu upresnit - stalo se mi, ze mi
prisla zprava na mobil dvakrat v prubehu tech par minut. Nebylo to na
vyzadani - ale to je zrejme prast jako uhod - Vy si vyzadate stav
zarizeni SMSkou, ta do zarizeni dojde, ale operator ji vyhodnoti jako
nedorucenou, tak ji posle za dve minuty znova. Nasledkem cehoz Vam
zarizeni dvakrat odpovi. V pripade, ze operator vyhodnoti jako
nedorucenou az odpoved toho zarizeni, vyjde to nastejno (mozna az na
cenu SMS - v prvnim pripade platite Vy 1x, zarizeni 2x, v druhem
pripade Vy 1x, zarizeni taky 1x, teda pokud ma operator spravedlive
uctovani ;)).

P.K.