Zkusenosti s odesilanim SMS

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Duben 13 10:40:37 CEST 2006

K Vasemu dotazu: ano, myslim, ze se mi to uz stalo.

Jinak - svedte to na operatora a v aplikaci to mejte osetrene tak, aby
se napr. teplota nastavovala absolutne (nastav 25st. Celsia) ne
relativne (pridej 2 stupne). Ale predpokladam, ze to tak stejne mate.

Pokud zprava dojde dvakrat, je to IMHO lepsi nez kdyby nedosla vubec.

P.K.