Usporky (Was: Osram nebo Philips)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Duben 13 00:01:44 CEST 2006

Posudzovat, ako vyzerate nehodlam. Reagoval som na prispevok RV, kde
porovnaval farbu usporiek s farbou ziaroviek. Teda farbu svetla, aby
bolo jasne. Odpoved na vasu otazku celou vetou znie: prirodzena farba
svetla usporiek je farba zhodna s farbou svetla ziaroviek. Z mojho uhla
pohladu, aky som prezentoval v predchadzajucom prispevku. Ini
prispievatelia mozu mat na Vasu otazku inu odpoved.

miro