Usporky (Was: Osram nebo Philips)

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Duben 12 23:10:24 CEST 2006

12.4.2006, 23:02:29

Asi budu vypadat jako hroznej rejpal, ale muzete mi prosim vysvetlit
jaka je "prirozena barva svetla". Je to barva smolne louce, nebo snad
barva plynove lampy ci olejoveho kahanu. Nebo myslite barvu denniho
svetla ? V poledne ci vecer ?
Tenhle vyraz je jak z letaku nejakych marketinkovych zmrdu-(c)D-fens.
Myslim ze technik by se mel vyjadrovat ponekud jednoznacnej.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz