Osram nebo Philips

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Duben 12 16:25:46 CEST 2006

Sula Milos schrieb:
> Zdravim,
> vybojky jsou taky z kremennyho skla a treba takova kvalitni
> sirokospektralni od Osramu stoji 800Kc - HQI-TS-70/NDL, tak mi
> vysvětlete kde je tech zbyvajicich x tisíc ? Co je tam tak speciálního
> od klasických vybojek.Ja si myslim, ze to je spis tim, ze to jsou lampy
> vyrabene na zakazku a tudiz ten vyrobce nema takovy milionovy odbyt,
> jako kdyby to vyrabel seriove.
>

> Milos

To neviem, ja sa vyvojom a predajom projektorov nezivim, ja ich len
obcas pouzivam. U nas vo firme sa vybojky preventivne vymienaju po
urcitych prevadzkovych hodinach. Nie je to len samotna vybojka, ale cela
"klietka". Kazdy vyrobca to ma mechanicky inac urobene. Okrem toho ta
klietka ma chranit pristroj a ludi, ak by praskla alebo buchla.
Okrem toho su beamery "luxusny tovar" povodne urcene pre firemne
prezentacie, preto aj ta cena zodpoveda celkovemu image firmy. (Tak isto
ako donedavna LCD monitory.)

Richard Kaliciak