Hromadny nakup cipu k DDS

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Duben 12 15:42:08 CEST 2006

Dobrý den,

  Jelikož mi došly nervy na čekání až se někdo ujme hromadného nákupu
čipů k DDS od AMTEKu, rozhodl jsem se uspořádat klání.

  Najde se tu 10 zájemců o sadu ? Tedy čipy AD9854ASQ, ADUC831BS,
AD8021AR ? Ns mozku jsem si našel 7 zájemců, najdou se zbývající tři ?

ADM202 si myslím je nahraditelný nějakým MAX232 či podobným do SMD
(nezkoumal jsem detailně ...)

  Odeslal jsem do AMTEKu dotaz na cenu pro odběr deseti kousků ode
všech zmíněných čipů, uvidíme jestli to bude mít lepší cenu. Já osobně
na tom nechci těžit, takže přepošlu pouze za cenu poštovného (plus
aby to celé vyšlo zaokrouhleno na celou desetikorunu).

  Dokladem nemohu disponovat, protože ještě nejsem známá firma :(

  Kdyby ještě Balu byl ochoten zakoupit ty civečky, jak tu naposledy
zmiňoval, mohl bych to posílat najednou i s čipy, poštovné z ciziny
by se taky rozprostřelo ...

  Takže by už z těch blbě sehnatelných součástí zbyly 74ACT00 a
displeje.

--
S pozdravem,
  František Burian