OT: Osram nebo Philips

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 12 15:03:15 CEST 2006

Coz mi pripomnelo - koupil jsem jednou par zarovek, vsecky v
krabickach Tesla a na nekterych je napsano Tesla a na nekterych
"Ukraine".

Jinak mam negativni zkusenost se zarovkami "Massive", 25W, ten mensi
zarovkovy zavit (E15?), mam petiramenny lustr a ty zarovky v nem
postupne praskaj. Vzhledem k tomu, ze to pokazdy vykopne jistic -
nekdy az ten hlavni na chodbe, tak jsem radsi preventivne vymenil i
dve dosud zbyvajici dosud svitici.

Jeste ze nejsem slaby na srdce, pac to je pokazdy takova rana, ze bych
byl kazdy tri mesice v nemocnici ;-)

P.K.