Odpojeni Jirky

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Středa Duben 12 09:59:05 CEST 2006

Taky nesouhlasim a doufam, ze se Jirka vrati do hw-news. Pamatujete
na uzivatele "jan zizka"? To byl pripad na odpojeni... ale kdyz nekdo
pise vetsinou velice dobre rady, i kdyz zabalene do politiky a osobnich
nazoru, tak si ho tady preju a jsem jenom rad, kdyz mi odpovi.
A kdo neumi vzit na vedomi cizi nazor, muze pouzit filtrovani mailu...

Ivos

P.S. jinak budme radi za admina, bez nej uz by se to uplne zvrhlo... ale
takhle prosim nee.
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 12, 2006 8:48 AM
Subject: OT: Odpojeni Jirky

Libor Kavan wrote:
> 2. admin udelal to, co mel udelat uz davno. Dekujeme!

Nesuhlasim s odpojenim Jirky.

Cely thread bol mierne OT a o ludskych vztahoch, co pre Jirku je
priamociara provokacia.

Aby nedoslo k omylu, Jirkove prispevky v tomto threade sa mi nepacili (a
ani ine jeho emotivne vypady sa mi nepacia). Ale na zaklade tohoto
kriteria by to bolo poodpajanych uz viac ludi, vratane mna.

Som za permanentnu prevychovu (aj ked toto slovo je zrejme pre Jirku
tiez mavanim cervenym platnom pred ocami).

wek