[OT] Klavesnice k PC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 12 09:17:19 CEST 2006

2006/4/12, Michal HW <michalgregor@centrum.cz>:
> Hledam sikovnou klavesnici k PC. Na praci. Uz jsem prolezl par obchodu a
> zatim nic. Chtel bych par funkcnich tlacitek pro kalkulacku, mail, www,
> mozna word, excel. Zbytek klaves standard. Za rozumny peniz.
> Nasel jsem par peknych kousku, ale maji drobne chyby jako chybejici Insert,
> poprehazene standardni klavesy, tlacitko vypinani pod delete. Ta posledni
> "vymozenost" mi vypne PC skoro pokazde co sedim u PC v internet. kavarne.
> Michal

Mam doma klavesnici KME a ta ma ty vypinaci tlacitka (sleep, power...)
funkci jen pri soucasnem stisknuti "fn", ktere je vpravo nahore (nad
numerickou klavesnici), navic jsou ty power tlacitka vyrazne mensi.

Je to presne tahleta:
http://www.okcomputers.cz/klavesnice-kme-2201-w98-cz-slim-ps/2/d-49015/

Ale Vam by zrejme vyhovovala asi takovahle:
http://www.cska.cz/detail.php?id=000018C4&cat=7

Jinak podobne prispevky je vhodne oznacovat "[OT]" v subjektu.

P.K.