Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

Milan milger@pobox.sk
Středa Duben 12 07:21:37 CEST 2006

Myslim ze ty nepotrebujes nikoho. V tej vasej rozpoctovke neviete co su to
existencne problemy. Nie som advokat spominanej firmy, len si uvedom ze
vsetko je v konkretnych ludoch a ty su v sade na svete dobry a zly...

Milan

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 11, 2006 9:56 PM
Subject: Re: Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

hehe veci sa celkom slusne pohli. Vyrobca reagoval takmer okamzite a
okrem spominanych modulov a technickej podpory mi hned ponukli ci nemam
zaujem o vzorky novo vyvijanych modulov s vyssim vykonom (60W). A to som
sa o 100ks este nestihol zmienit :-) Myslim ze tu cesku firmu spominanu
v skorsich mailoch uz nepotrebujem :-)
b.