RE: Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Středa Duben 12 07:18:35 CEST 2006

Kdyz ctu takovehle diskuse, napada mne vyjadreni jedne nasi celebrity:
"Jdu do obchodu a koupim si jednu disketu. A podle toho jak mi ji prodaji se rozhodnu, zda si u nich koupim pocitac."
Popr. (udajne) nemecke prislovi: "Kdo si nevazi feniku, nezaslouzi si marku."
Nebo moudro jednoho naseho podnikatele:
"Kdyz chci najit penize, musim je pred sebe hazet."
Popr. muj nazor, ze kdyz vejdu do nejakeho obchodu udelal jsem pro tu firmu hodne.
A i kdyz tam nic nekoupim (podotykam ze nejsem z tech, kdo vyzaduji, aby pri kazde
navsteve byli obskakovani tremi poskoky, chteli videt pul skladu a uvarit kavu), mohu tam nakoupit jindy
nebo je doporucit svym znamym (nebo take ne).

Pracoval jsem ve vyvoji a podle toho, jak mi ktera firma vysla vstric, poskytla mi dokumentaci nebo i vzorek zdarma
jsem jejich komponent nakreslil (nebo take nenakreslil - kdysi jsem se setkal s prevelice "ochotnym" zastupcem
firmy Siemens) do vykresu.
Obchodni pripad z toho pak udelal pracovnik zasobovani.