Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

Lukas Burda burdal1@post.cz
Úterý Duben 11 21:25:28 CEST 2006

Kdyz to po sobe ctu (bohuzel po odeslani), chtel bych se omluvit za to
slovo "nam" - to vypada jako bych chtel mluvit i za ostatni. To bych
si v zadnem pripade nedovolil. Je to jen takovy muj pocit. Vase
odborne znalosti tu kazdy den pomahaji mnoha lidem, ale to "nemam
co bych dodal" tu ctu opravdu casteji nez bych chtel.

Lukas Burda