Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Duben 11 17:01:38 CEST 2006

Souhlasím s panem Zahradníkem, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že
odpovídat na maily něco stojí. Čerstvý příklad z praxe:

Minulý týden jsem zajel vždy večer po Ampéru do firmy a odpovídal jen na
lehké dotazy typu: Můžete mi dát nějakou slevu ? a podobně.

Na pondělí mi zbylo 9 emailů, kde je třeba trochu se rozepsat, nabídnout
možnosti, a často zjistit, co ten dotyčný vlastně chtěl, atd. Na těchto 9
emailů jsem odpovídal včera od 8.00 do cca 18.45 (s přestávkou asi 2 hod) a
ještě asi hodinu dneska ráno... Takže odhad 100 emailů za 15 hodin, takového
robota bych chtěl fakt vidět.  Tedy vzato kolem a kolem jsem celý den
proflákal :-)

Ale znova potvrzuji, je třeba nenechat dotazy bez odezvy.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com