Dioda DTV1500MFP do monitoru

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Duben 11 16:32:48 CEST 2006

Diky, dival jsem se na to a neco z te tabulky co by odpovidalo maji v AME.
Dioda je z 19'' CRT. Po jednom zapnuti kolegoj nenaskocil obraz a neco
periodicky cvaka, uz tam menil nejaky specialni bipolar a v serii s nim
dalsi FET a kdyz mu to nejelo tak zjistil ze je pryc i tato dioda.
Nejspis pujde znova pro tranzistory.
Me by ale zajimalo z ktereho katalogu je ten list ktery jste poslal.

Tosa