Dalsi spravny clovek na spravnom mieste

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Duben 11 16:24:35 CEST 2006

to nema s organizaciou nic spolocne. Pisal som sukromne a zaujimalo ma
to sukromne. Ono sa ta informacia da prezentovat aj inak. Nie ze "cenu
nemame a nedodame lebo predpokladame ze vas zaujem nie je seriozny", ale
napriklad "v pripade ze potvrdite vazny zaujem o vacsie mnozstvo tak vam
cenu zistime v priebehu tyzdna".
Len o tom som roazpraval. Naozaj nie som odkazany nakupovat suciastky v
CZ/SK, ale ked viem ze som nieco podobne videl v nejakom konkretnom
krame tak tam rad nakupim. Ich to potesi a nam je to jedno, lebo to aj
tak musime kupit.
b.