[OT] Lze v pdf casove omezit jeho prohlizitelnost?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Duben 11 16:09:37 CEST 2006

Tohle nema smysl resit, minimalne lze provest print (na papir)
techto dokumentu a tam se jakakoliv casova ochrana dela hodne spatne.
Vodoznak ma smysl pouze v pripade, ze ocekavate, ze Vase dilo nekdo
zverejni tak jak je, pokud se obavate je vykradeni myslenky, tak mate
jedinou cestu, a ta vede na patentovi urad, nebo dilo nezverejnovat.

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.