[OT] Lze v pdf casove omezit jeho prohlizitelnost?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Úterý Duben 11 14:59:53 CEST 2006

No tak pak by se to daloresit jeste tim programem (zminovano vyse),
ale misto slozitych ochran s casem a registrama by se program
pripojoval prave na ten web a hledal konkretni stranku. Pokud by ji
nenasel tak by fotky nezobrazil nebo je primo smazal. A rovnou by byla
i kontrola, ze se to nekdo pokousel zobrazit po uplynuti dane lhuty...

Galloth