[OT] Lze v pdf casove omezit jeho prohlizitelnost?

Martin Falc, PC24.cz martin@pc24.cz
Úterý Duben 11 11:20:22 CEST 2006

O pdfku nic nevim, ale urcite by slo udelat spustitelny exe balicek,
ktery by mel casovou expiraci (ale zmenit datum jen na chvilku pro
potrebu ofotit obrazovku, po te, co jim platnost vyprsi, napadne i
pocitacoveho nemaga :-(

Martin