RE: Nabíječka NiCd NiMh s MAX712, MAX713, MAX2003

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Duben 10 16:09:00 CEST 2006

No znam je jenom velmi zbezne, ale obavam se ze mozna splnuji pro nezavisle
nabijeni clanku vsechno krome jednoho - rozumne ceny. Aneb za cenu jenom
samotnych MAXu mate kompletni tovarni nabijecku s nezavislym nabijenim, o
ostatnich nakladech nemluve. Nebo se daji nekde poridit nejak zalevno?

Dusan Dolezal