OT MOV -> GIF

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Duben 10 14:19:25 CEST 2006

10.4.2006, 14:10:42

Aminovane GIFi se IMHO hodi akorat na nejake maluvky, takze pokud mate
neco takoveho pak OK. Pokud ten vas filnecek jsou zabery z realneho
sveta tak GIF silne nedoporucuji, nebot jak uz nekdo napsal, GIF nema
dostatecnou barevnou hloubku a je komprimovan pouze bezestratove takze
vysledek bude skaredy a veliky. Pouzijte radej MOV -> AVI or MPEG. A
nevidim zadny duvod proc to jeste balit do nejakeho kontejneru jako je
FLASH.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz