Drát v ionizátoru

Sula Milos milos.sula@musumperk.cz
Pondělí Duben 10 13:15:57 CEST 2006

Ahoj,

mám doma ionizátor + čističku vzduchu BIONIC. Jelikož se mi přetrhl drátek, sloužící jako VN elektroda vytvářející společně s druhou elektrodou umístěnou paralelně s tímto drátkem iontový vánek.Jelikož to vypadalo jako klasický ocelový drátek tak jsem to za něj vyměnil. Vše funguje ale po několika dnech fungování začnou sršet z jednoho případně dvou míst drátku výboje oproti protilehlé elektrodě. Bohužel nějak nevím čím to je, jestli tam ten drátek byl nějakej speciální a nebo to je něčím jiným.

děkuji

Miloš Šula