OT MOV -> GIF

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Pondělí Duben 10 12:45:02 CEST 2006

Dobry den,
co to vlozit do flashe? Flash plugin ma dnes uz vetsina lidi
nainstalovany, animgif by byl zbytecne velky a navic umi jen 256 barev,
takze kvalita filmecku v gifu oproti puvodnimu videu klesne.
Nevim zda jde do flashe vlozit MOV, ale na konverzi MOV do AVI jde
pouzit treba RAD Video Tools a AVI uz by melo jit vlozit normalne.
Na kompozici flashovek existuje mnoho nastroju, originalni Flash ma
30denni trial.