Mereni proudeni vzduchu

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Duben 10 09:56:09 CEST 2006

Jake rychlosti chcete merit, jak casto a jak presne?

Pouzivaji se vlakna z zarovicek do kapesnich svitilen, videl jsem reseni s
zarovkou na modelovou zeleznici , ale

pokud chcete neco co bude trochu presnejsi a dlouhodobe stabilni tak se
neobejdete mez platinoveho dratu a implementace funkce  vyzhavovani dratu
tak aby se zbavil propadneho bordelu co na nem ulpi. Pokud to ma byt trochu
presne musite k tomu doplnit mereni teploty vzduchu a v podstate i vlhkomer.

Osobne jsem to resil nakonec zakoupenim tohoto bazmeku

 http://gesto.servery.cz/shop/php/main.php3?go=detail
<http://gesto.servery.cz/shop/php/main.php3?go=detail&usere=0006530009571189
&id=15&highlight=211954> &usere=0006530009571189&id=15&highlight=211954

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of pyrin
Sent: Monday, April 10, 2006 9:42 AM
To: HW-news
Subject: Mereni proudeni vzduchu

Dobry den,

mate nekdo zkusenosti s merenim proudeni vzduchu pomoci zhaveneho vlakna ?
Delal jsem nejake pokusy s ruznymi vlakny, ale zda se mi zhavici proud 100mA
pri klidu proudeni okolniho vzduchu a napeti 2V docela dost. Zkousel jsem
pouzit vlakna z ruznych zarovek.

Je lepsi pouzit princip na konstantni teplotu nebo na konstantni proud ?

Diky za precteni.

pyrin

http://www.nod32.cz