Rizeni velkeho MOSFET tranzisotu ?

Jiří Reček recek.jiri@quick.cz
Pondělí Duben 10 00:16:03 CEST 2006

Hodne zalezi na tom, co to ma delat. Vy chcete ten tranzistor budit
operákem, takze asi v linearnim rezimu? To znamena, ze mezi vystup OZ a G
tranzistoru date odpor. Vznikne tam zpozdeni regulacni smycky, ktere musite
kompenzovat ve zpetne vazbe toho operaku. Cim vetsi rychlost budete chtit,
tim musi byt mensi ten odpor a podle toho pak zvolite, jaky OZ pouzijete,
aby to proudove zvladnul.
Bez toho odporu by to slo, pokud by OZ mel linearni vystupni impedanci.
Jinak tu regulaci nenaladite aby byla rychla a nekmitala.
Preji hodne trpelivosti a silne nervy pro nastavovani regulace. Neco
takoveho jsem delal a povedlo se mi to. Funguje to skvele.
Pokud nechcete linearni regulaci, tak nevim, proc OZ. Snad by byl lepsi
komparator a nejaky budic, jako treba ty komplementarni tranzistory.

Jirka