FATka na USB flashdisku

Jiri Beranek hw_konference@profisite.cz
Neděle Duben 9 15:25:16 CEST 2006

pouzijte http://sourceforge.net/projects/efsl/ umi FAT12/16/32 a chodi
dobre, jak
na avr, tak i na armu.

J. Ber

----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 08, 2006 11:05 PM
Subject: FATka na USB flashdisku

Zdravim konferenci,
konecne se mi podarilo na Atmega162 rozebehnout USB host vcetne mass storage
class a ted stojim pred problemem implementace FAT. Prvni vec je, jaka FAT
se pouziva na flashdisku? Kdyz si ve Win kliknu na vlastnostech nejakeho
HDD, napise mi to FAT32, ale ve vlastnostech USB disku je jen FAT :-( Na
netu je plno FATek pro AVR, vice ci mene dokonale, ale ted nevim, jaky typ
FAT vubec implementovat. Nemate nekdo nejakou vyzkousenou FAT pro AVR?
Potrebuju i adresare, pro zacatek staci cteni, zapis by byl pekny, ale neni
nutny. A jak je to v Linuxu? Tam se na flasdisku pouziva nejaky linuxi
filesystem?
Diky za tipy...

S pozdravem           with best regards