FATka na USB flashdisku

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Duben 9 13:27:20 CEST 2006

At 13:11 9.4.2006 +0200, Petr Zahradnik wrote:
>Puvodni zprava ze dne 8.4.2006:

>Jo, k tomuhle jsem se koukam nevyjadril - FAT32 lze pouzit az pro
>disky vetsi nez 512 MB, proto ti to nenabizi FAT32.

Aha, takze jestli tomu rozumim, tak pokud budu mit flashky do 512MB
maximalne tak tam vzdycky muze byt jen FAT16?

> http://www.microsoft.com/whdc/system/platform/firmware/fatgen.mspx

To jsem do konference posilal uz o pulnoci, ne?

Jo, to uz jsem u toho skoro spal ;-) Ale stahnul jsem si to a prectu. Dekuju.

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz