Vazaci pasky

PETRA-Rybky petra@senicanet.sk
Neděle Duben 9 11:19:51 CEST 2006

Zdravim
Mozno je to uz s krizikom po funuse, ale skuste pozriet aj sem
www.pentaservis.cz
mozno sa Vam nieco hodi
Peto
----- Original Message -----
From: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 07, 2006 11:01 PM
Subject: OT: Vazaci pasky

Preji pekny patecni vecer.
Mame problemy s posilanim baliku a tak bysme je radi vazali podobne jako
nam chodi, tedy prevazane takovou cernou nebo zlutou plastovou paskou,
ktera je viditelne po dotazeni svarena. Nevedel by nekdo jak se tomu
rika a jestli se to da pouzit bez nejakeho obriho stroje? Mam totiz
takove tuseni ze jsem neco takoveho videl v Kablu Vrchlabi, ale tam jim
to automaticky prevazovalo celou paletu. Ja bych to chtel jen rucne tim
omotat a necim svarit. Takze bych chtel vedet kde se ty pasky kupuji
(respektive jak se jim rika) a cim se svari (prip. kde to koupit).
Neni to nic kritickeho, ale mohlo by mi to ulehcit praci.
Diky a uzivejte si vikend.
Tosa