OT: prvni zkusenosti cnc hobby

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Duben 9 09:42:18 CEST 2006

Diky za nazor.
20k otacek asi nedosanu, ale zkusim to opravdu zvysit.

Lihu se nebojim, pouzivame ho v praci, jen mi to
1) nepovoli manzelka :-)  (pry to smrdi :-D )
2) musel bych bud postavit nejake automaticke
    davkovani lihu, nebo u toho sedet, coz prave nechci.

Pujdu s otackama nahoru, jak to pujde, ale bez chlazeni.
Zapnu frezku, jdu se synkem na prochazku a kdyz se vratim
je hotovo...to mi staci.

Fintu s NaOH neznam...clovek se porad neco uci

Prichy