Re: [OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Duben 8 23:19:47 CEST 2006

Jde natahnout bitmapa a je pri kresleni carami videt a da se neomezene
zvetsit, ale zadne podpory jako treba v Corelu automaticka detekce
hran nebo takove veci tam uz nejsou. Zase se tam ale daji vyuzit vazby
mezi carami (kolmost, rovnobeznost, kolinearita, soustrednost apod.).

Ales Prochaska