[OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Jirka hwko@centrum.cz
Sobota Duben 8 18:02:43 CEST 2006

Ales Prochaska napsal(a):
> Teda lidi, to je vec. Stahnul jsem si to a je to kompletni funkcni 3D
> CAD s velmi prijemnym ovladanim, nejake speciality jsou v menu
> zasedivene ale jinak se v tom daji delat opravdicke modely a vykresy.
> A je to fakticky zadarmo a nema to zadne kecy ze to za 30 dny prestane
> fungovat (to teda trial Inventoru nema taky, kdyz se nainstaluje v
> roce 2020 :-) ale tohle je legalni). To si _musite_ stahnout taky.

Jo, ja uz to mam vcetne potrebnych stranek s popisem apod. v instalacnim
adresari (to kdyby si casem nahodou rozmysleli tu free verzi....prikladu
je vic nez dost) a treba na to nekdy dojde.

Jedna vec, ktera me ale mimoradne mrzi, je velmi uzka zavislost na mrkwi
(IE, DirectX apod.) - cili funkcnost v Linuxu pod Wine se asi bude
blizit nule...

--
Jirka