oprava XD karty pro Olympuse

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Duben 8 11:38:09 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 7.4.2006:

> - myslim ze tu neco podobneho probehlo pred casem,ale nemuzu to
> nikde dohledat - jde o to,ze jsem vyndal XDcko z Olympusu a ve
> ctecce si prohlizel fotky - bohuzel,standardni prohlizec v XP s tim
> neco provedl a karta chcipla - tedy fotky se G-ET D-ata Backem
> podarilo vydolovat,kartu sem normalne v pc naformatoval - jde na ni
> zapisovat cist jako normalne - buhuzel fotak se s ni uz nebavi -
> chce ji formatovat a pak rekne ze je poskozena. Asi by to chtelo
> necim uplne smazat - ale jak a cim ? nesetkal jste se s tim nekdo ?

No to se mi take stalo. Vzdycky jsem ji vzal a poslal na reklamaci a
oni mi ji v Olympusu vymenili. Kdyz se to stalo asi poctvrte, tak me
to prestalo bavit a prestal jsem tu ctecku pouzivat :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz