CompacFlash pod wokny

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Duben 7 16:05:55 CEST 2006

Lubor Otta wrote:
> Zdravím konféru,
> dnes již podruhé.
> Rád bych paměťovou kartu ve čtečce rozdělil na několik partion. W2000 mi to neumožní. Oddíl nejde zrušit, když ho zruším jinde tak zase nejde vytvořit menší než je kapacita karty. Přitom ovladače se používají jak se zdá stejné, jako pro harddisk připojený přez USB.
> Proč to tak je, a šlo by modifikací nějakého .inf souboru, případně registrů dosáhnout požadovaného?

Sice asi spravnu odpoved neprezradim, ale si pamatam co mi kolega
vravel: WNT+ nie su ochotne na CF umiestnovat MBR, cize CF sa pre ne
vzdy sprava podobne ako disketa (ziadny MBR->ziadne partitions, sektor 0
obsahuje rovno bootsektor); ale ak sa nejakym sposobom MBR vyrobi,
nemaju s citanim takej CF ziadne problemy.
Problem je len, ako tu MBR vyrobit, kolega si pre tento ucel odskocil do
linuxov, ja by som mozno skusil siahnut po niecom ako bol nortonovsky
diskedit.

wek