RE: [OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Duben 7 14:36:18 CEST 2006

To obcas je sporne. Bud to skutecne potrebuje jen obcas a pak se asi vrati k tuzce
a ctvereckovanemu papiru nebo si na to zvykne a bude v tom delat vsechno.
Ja jsem si napriklad zvyknul ve velkem AutoCADu vlozit obrazek, upravit rozmery
a pouzit jako soucast vykresu. Ted mam pristup jen k LT ktery praci s obrazky
ma velmi omezenou a mne to citelne chybi. A to kreslim veci na ktere by mi normalne stacila R10
(se starsi verzi jsem do kontaktu neprisel).

A vubec. Pojdme se radsi hadat, zda je lepsi Microchip nebo Atmel.
Efekt bude stejny ale bude to k veci.