RE: [OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Duben 7 14:29:00 CEST 2006

Absolutne si netroufam neco doporucovat, protoze jsem presne takovym
svatecnim uzivatelem AutoCADu.
Kazdopadne, pokud zvolite AutoCAD mate:
1) Fakt skvelou ucebnici od Kletecky se kterou se zaklad 2D kresleni naucite
za vikend
2) Skvely nastroj ve kterem jdou jednoduche maluvky (ala pudorys bytu) zcela
presne nakreslit a okotovat za par chvil. Je to hlavne diky fantasticky
propracovanym uchopovacim nastrojum. Kdyz to trochu prezenu, zmerite tak
prvni dva, tri rozmery a vse ostatni uz "uchopite" (muzete se chytat na
pruseciky car, na stredy usecek, na prave uhly, na ..............)
3) Jistotu, ze tomu, co nakreslite bude rozumet vetsina jinych CAD programu
(vsechny umi importovat DXF a temer vsechny i DWG), takze, kdyz za rok
zjistite, ze svoji praci potrebujete dostat do CADu XY, nebude s tim zadny
zasadni problem.

Jakub Serych