RE: [OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Duben 7 13:35:16 CEST 2006

> a hlavne se ho

Kdyz tohle ctu musim se trosku usmivat :-) Pred par lety jsem byl na exkurzi
v nejake belgicke fabrice Siemensu, kde se vyrabela mala relatka s ISO
kvalitou a s exportem do celeho sveta. Tam meli (ve vyrobnich prostorach)
pouze AutoCAD v nejake historicke DOSovske verzi (snad 9 nebo neco takoveho)
bezici na pocitacich se zelenym monochromatickym monitorem a grafarnami
Hercules.
Kdyz jsme nechteli verit vlastnim ocim a ptali jsme se, proc, odpovedeli nam
ihned a zcela jednoznacne. Protoze to funguje zcela bezproblemove radu let a
nemame jediny duvod to menit.
Myslim si, ze rict, ze AutoCAD je predpotopni je ponekud kratkozrake. Ano,
vim, ze dnes je rada softwaru s uplne jinymi vlastnostmi a schopnostmi, ale
na druhou stranu existuje silene kvantum dokumentace v AutoCADu nakreslene a
existuje cela rada duvodu, proc ho stale v mnohych situacich pouzivat.

Jakub Serych

BTW: Zkuste si vzit dva kompy, z nichz na jednom bude nainstalovan jen
Inventor a na druhem jen ACAD.
A ted si k tem kompum zkuste postupne sednout a na obou nakreslit:

1) Kus prevodovky
2) Kus vlastniho bytu
3) Kus elektrickeho schematu (treba rozvody v tom byte)
4) Kus terenu, ve kterem stoji Vas dum
:-)))