RE: [OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Pavel Rotter PavelRotter@newte.cz
Pátek Duben 7 12:57:52 CEST 2006

Dobrý den!

Používám aktivně OrCAD, LSD2000, AutoSketch, Visual CADD, Eagle a AutoCAD
LT.... Když pracuji třeba týden v OrCADu a mám začít něco dělat ve
VisualCADDu tak mám pocit, že jsem úplně zblbnul, než si člověk zase přepne
mozek na jiné ovládání, tak je to dost náročné a to jsem se snažil, tam kde
to jde, si sjednotit makra a hot keys...Doporučuji naučit se dobře jeden
perspektivní nástroj a ten pak používat, bohužel každý zákazník má podklady
vytvořené v něčem jiném a také dokumentaci chce tak aby byla slučitelná s
jeho standardy, my jako dodavatelé se musíme přizpůsobit :-)

Přeji vám pěkný den!

S pozdravem

Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.