RE: [OT] Jak se naučit kreslit v AutoCADU ?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Duben 7 11:53:16 CEST 2006

Ja jsem AutoCAD pouzival, koncil jsem na 2002.
Ve 2006 bude pro zacatecnika IMHO obtizne zacit.
Jen nez si jej upravi k obrazu svemu nejakou dobu trva.
Hlavni je byt presvedcen, ze se to naucit chce, sednout k tomu a zacit kreslit.
Ostatni prijde casem samo.