tip na AMPER ?

Danhard danhard@volny.cz
Čtvrtek Duben 6 12:35:19 CEST 2006

Vzdyt je to Vas dvorni dodavatel :o)
http://www.hpelektronika.cz/page6_cz.php3

**********

ano to je presne ono, poprosim oscanovat. Ide o to ze je to moj vyvoj,
moje veci, moje fotky a firma dostala len vykresy na vyrobu velmi
jednoduchych mechanickych komponentov. Kvalita priserna (na prvy pokus
sa nic este nepodarilo, je to skusenost z niekolkych zakaziek, posledna
sa vracala komplet cela na reklamciu), ale chvalia sa tym ako svojim.
Taketo veci ma naozaj zdvihaju zo stolicky.