PS2 Mys

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Duben 6 11:06:51 CEST 2006

Ehm, nechci stourat, ale co takhle misto cteni nejakych mizernych zdrojaku
si precit Mouse-protocol ?
http://www.computer-engineering.org/ps2mouse/

----- Original Message -----
From: "Ladislav Vaiz" <spam@nagano.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 06, 2006 10:12 AM
Subject: Re: PS2 Mys

> Pokousim se pouzit starou mysku jako primitivni rozhrani pro 3
inkrementalni
> snimace.
> Mam mys s koleckem neznameho puvodu, kdyz do ni poslu 0xf4 zacne regovat
na pohyb posilanim 3 bytovych zprav, ovsem udaj o kolecku v te zprave neni.
Nehral si nekdo s myskou (hlavne robotici), nevite jak ji primet posilat
lepsi zpravy kde bude i udaj o kolecku? Mne napada jen cist zdrojaky linuxu,
a zatim to odkladam.
> To f4 jsem taky nasel v nejakem .h souboru z jadra linuxu, jmenuje se to
PSMOUSE_CMD_ENABLE a očividně to myš uvede do nejakeho primitivniho zpetne
kompatibilniho modu.

Hledejte ve zdrojacich programu gpm, je tam inicializace spousty druhu
mysi.
La'd"a