tip na AMPER ?

stanfred 7009@seznam.cz
Čtvrtek Duben 6 10:26:28 CEST 2006

Zdravim,

je zajimave sledovat dve roboticke ruce jak hraji clovece nezlob se, podivat
se do vitriny s motory MAXON kdy nepatrny valecek ma asi 200W a pak si, jak
uz tady bylo zmineno, popovidat treba s p. Galuszkou.
Jinak si myslim, ze je to stejne lepsi nez listovat Zlatymi strankami - jsou
tam tak nejak vsichni pohromade a hned clovek vi, do ceho delaji.Ovsem pro
ty, kteri maji sve stale a kvalitni dodavatele a odberatele to asi moc neni.

Stanislav Svoboda