PS2 Mys

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Duben 6 08:17:22 CEST 2006

Pokousim se pouzit starou mysku jako primitivni rozhrani pro 3 inkrementalni
snimace.
Mam mys s koleckem neznameho puvodu, kdyz do ni poslu 0xf4 zacne regovat na pohyb posilanim 3 bytovych zprav, ovsem udaj o kolecku v te zprave neni. Nehral si nekdo s myskou (hlavne robotici), nevite jak ji primet posilat lepsi zpravy kde bude i udaj o kolecku? Mne napada jen cist zdrojaky linuxu, a zatim to odkladam.
To f4 jsem taky nasel v nejakem .h souboru z jadra linuxu, jmenuje se to PSMOUSE_CMD_ENABLE a očividně to myš uvede do nejakeho primitivniho zpetne kompatibilniho modu.
Dík
Lubor