Silabs's Crossbar

Milan milger@pobox.sk
Čtvrtek Duben 6 07:19:38 CEST 2006

Nie som si isty ci si to spravne pochopil.
Osobne si myslim ze Crossbar ma skor marketingovy ako prakticky vyznam.
Neda sa totiz ktorakolvek periferia prepojit na lubovolny pin. Ide len o
postupne pripajanie periferii na vystupne piny s pevne danou prioritou. T.j.
ak pouzijes sucastne napr. UART0 a UART1 je jednoznacne dane ich mapovanie
na dane piny, napr. UART0 na P0 a UART1 na P1. Ak sa UART0 nepouziva bude
UART1 na P0 ale ak sa nepouzije UART1, UART0 zostane na P0. To znamena ze ak
vypnes periferiu s najvyzsou prioritou, vsetky ostatne sa posunu.
Ako som povedal, jediny prakticky vyznam je ze ak pouzivas procesor s
mnozstvom periferii ale potrebujes ich len zopar, mozes si ich pre rozne
pouzitia mapovat na rovnake piny.

Milan
----- Original Message -----
From: "Jan Babjak" <jaybee@centrum.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 05, 2006 9:30 PM
Subject: Silabs's Crossbar

Dobry den,

   nemohl by mi nekdo prosim vysvetlit princip práce s crossbar u silabs
procesoru. Snazim se to z datesheetu pochopit, ale porad mi není jasne jak
se pomoci ctyr registru da nakonfigurovat ktera linka kam pujde. (Tedy za
predpokladu ze dobre rozumim tomu, ze Crossbar slouzi k tomu abych si mohl
nastavit na který pin pujde ktera alternativni funkce (UART, INT atd...))

Staci jen par vetami nakopnout :-)

Dekuji.

S pozdravem Jan Babjak, Bohumin