OT: Displeje VQB - shodny typ

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Středa Duben 5 21:27:00 CEST 2006

Tak jsem doma hledal a nasel jsem pouze jeden kousek VQB 28 E. Merenim
jsem prokazal, ze VQB 28 E je rozmery, rozmistnenim a zapojenim pinu
totozna s SA08-11GWA od KingBright (viz priloha), pouze VQB je o cca 2mm
nizsi nez SA. Nejspise tedy nebude problem sehnat stejny display i od
jinych vyrobcu.
Sasa sice uz vi, ze segmentovky od soudruhu z NDR vede AV elektronik z
Teplic coz ma za rohem (a coz tu dnes nekdo napsal) a tak je tam zkusi
koupit ale treba se moje informace bude nekomu hodit.

Pavel