Displeje VQB

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar@pvt.cz
Středa Duben 5 12:04:13 CEST 2006

Nevim, jestli přesně tyto, ale celkem velky vyběr z této řady měli
V ELEXu v Brně

http://www.elexbrno.cz

Dominantně prodavaji měřící přístroje (repasy i komisi), audio, repro a pak prave nejakou soucastkovou historii.
Ale uz minimalne pul roku jsem tam nebyl :-(
Jestli se s nima da domluvit na zaslani postou - bohuzel nevim (web je ponekud chudy v tomto smeru).

Pekny den preje
.Z.K.

-----Original Message-----
From: Saša Svobodová [mailto:sasa.svobodova@centrum.cz]
Sent: Tuesday, April 04, 2006 6:47 PM
To: HW-news
Subject: OT: Displeje VQB

Hezký den,

    nemá někdo prosím v šuplíčku schované displeje VQB26 VQB 28 a VQB 16 a VQB 18 ? :-) Potřebovala bych pár kousků (3 "znakovky" a 9 "osmiček"
ale bude stačit i 2 a 6 kousků) Ideální je druh s písmenkem "E" nebo "F"
na konci označení :-)

    Nějako nejsem schopná je nikde koupit. Vím že to je poněkud pravěk, ale třebas je někdo má a nepotřebuje je a já se jich budu moct ujmout.
Na vyrovnání se určitě dohodneme :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz