Re: Jak číst identifikaci volacícího CLIP?

Zapletal Martin zapletal@inoma.cz
Středa Duben 5 10:05:20 CEST 2006

Neco  o tom vim, v posledni dobejsem to hodne studoval ale je to na hodne
dlouhe vypraveni. Existuji na to svaby, da se to dekodovat i treba pomoci
PIC. Mam na to udelany hardware ktery CLIP precte a posle na RS232. Jelikoz
by dalsi debata byla reklamou tak klidne mimo konferu na m.zaplik@volny.cz

Martin