OT: Motorek na sterace pro Auto skoda 120

Vladimir Franek franek@skip.cz
Úterý Duben 4 23:03:07 CEST 2006

Zdravim,
asi keca, pred tydnem jsem kupoval na S120 cerpadlo ostrikovace, prodavacka
rikala, ze maji temer vsechny ND a co nemaji objednaji. (Autodily v okresnim
meste)
                                       Vladimir

Pavel prochazka.zde.cz