Predelani zarizeni z RS232 na kartu PCI

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Duben 4 17:30:15 CEST 2006

m.zaplik@volny.cz wrote:
> Nic proti, ale tazatel zrejme (pokud tomu dobre rozumim) mel
> na mysli RS232 UPLNE vypustit a komunikovat se zarizenim primo.

No ved nech vypusti RS232 a komunikuje priamo  - cez UART. Ci to nie je
dostatocne "priamo"? :-)

> K tomu mam jednu poznamku. Pokud by chtel takovou vec prodavat,
> je treba zakoupit ID te karty (ty cisla jsou pridelovana jakousi
> organizaci, stejne jako u USB a neni to zadarmo). Pokud vim,
> tak by bylo daleko jednodussi to udelat s ISA sbernici...

No ved prave, k USB zariadeniu si zasa treba kupovat VID a PID a kvoli
bastlu to tiez nikto nebude robit.
To ID bude stacit zrejme k svabu co robi ten PCI/UART.

Inak by mohlo stacit sa poohliadnut za vseobecnymi PCI-to-localbus
svabami, sa cudujem ze sa tu este neozval p.Cihelnik. Skuste prehrabat
archiv konfery.

wek

PS. Sorry za casovy posuv, bol som mimo.